czwartek, 13 października 2016

Sesja zdjęciowa.

Ciąża to wspaniały czas w moim życiu. Nie mam zbyt wielu dolegliwości towarzyszących często w tym okresie kobietom. Czuję się dobrze i bardzo mnie to cieszy. Dzięki temu, mogę się w pełni cieszyć tymi miesiącami.






Ponieważ będzie to nasz pierwszy cud, chciałam mieć jak najwięcej pamiątek, dlatego od dawna myślałam o tak zwanej brzuszkowej sesji zdjęciowej. Długo zastanawiałam się czy zdecydować się na to, bo oczywiście miliony myśli na minutę skutecznie opóźniały mi podjęcie decyzji. Rozważałam czy będę dobrze wyglądać, czy ładnie wyjdą zdjęcia. Ale to było zupełnie niepotrzebne. Wspólnie z chłopakiem w pewną niedzielę pozowaliśmy. I wiecie co? Było super! Bardzo dobrze się bawiłam podczas cykania fotek, sprawiało mi to przyjemność a w dodatku spędziłam dużo czasu z chłopakiem. Efekty również utwierdziły mnie w przekonaniu, ze dobrze zrobiliśmy. Zdjęcia są piękne i mamy dzięki temu wspaniałą pamiątkę. 


Teraz myślę, że jak maleństwo przyjdzie na świat to zrobimy sesję już w trójkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz