czwartek, 13 października 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków.

Z racji mojego błogosławionego stanu zaczęłam bardziej zauważać akcje dotyczące dzieci. Natknęłam się niedawno na akcje "Ośmiorniczki dla wcześniaczków". Być może część z Was ją zna, ale kto nie zna to z przyjemnością przedstawiam o co chodzi - a może zechcecie się zaangażować. Chodzi o przekazywanie włóczki na takowe zabawki lub dzierganie ich samemu i przekazywanie do szpitali. Jak wiadomo, wcześniaki leżą w inkubatorach i często bawią się wszelkimi kabelkami tak jak bawiły się pępowiną w brzuszku mamy. Ośmiorniczki mają powodować, że zamiast za kabelki, maluchy będą łapać za ich macki, przytulać je i poczują się choć trochę bezpieczniejsze. Akcja mnie ujęła i nie ukrywam, że się w nią zaangażowałam. Wysłałam kilka włóczek pewnej kochanej dziewczynie, która dzierga te przytulanki. Zachęcam Was do udziału w tej akcji, włóczka kosztuje ok 6 zł a są z niej aż 3 ośmiorniczki!




Kto wie, może sama nauczę się dziergać :)
Tutaj podaję Wam pomocne linki do akcji :
https://m.facebook.com/osmiorniczkidlawczesniakow/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz