piątek, 3 lutego 2017

Wspaniałe możliwości dla "samotnych" mam

9 miesięcy nosimy nasze dzieci pod sercem. Często jest to wielke poświęcenie, bo mdłości, bo zgaga, bo puchną nogi itd. Nie możemy się doczekać aż nasz skarb przyjdzie na świat. Czekamy i oto jest, nasze wymarzone, wyśnione i wyczekane!

I tak mijają dni, tygodnie, miesiące a my nie śpimy, karmimy, zmieniamy pieluchy, nosimy, martwimy się. Z wielkim szczęściem w sercu cichutko łkamy gdzieś tam w środku bo co teraz? Czy teraz skończą się rozrywki? Wypady na kawę, zakupy? Wiele z nas ma takie dzieci (nie, żebym pisała TYLKO o sobie ;) ), które niespecjalnie współpracują, kiedy mamy ochotę lub możliwość wyjść. Ale jak już następuje ten dzień to wiecie co? Cieszę się jak dziecko na kawałek czekolady. Dzięki o losie, że czasy się zmieniły i młode (bo wszystkie takie jesteśmy!) mamy mają teraz ogromne możliwości. Mnóstwo warsztatów, targów ale i spotkań! Bardzo modne zrobiły się niezobowiązujące spotkania w klubokawiarniach dla mam z dziećmi. Uważam to za wspaniałą inicjatywę. Można wyjść z domu, napić się fajnej kawy/herbaty czy zjeść ciacho, w dodatku pomarudzić, pogadać, wymienić doświadczenia i czerpać ogromną wiedzę od innych kobiet (czasem i mężczyzn :) ).

Źródło : Internet 


A jeszcze nasza pociecha ma kontakt z innymi dziećmi. Rewelacja. Dużym plusem jest regulamin, mówiący, że przychodzimy do takich miejsc zdrowi. Polecam Wam takie spotkania, ja jestem oczarowana i szczęśliwa, że mam takie możliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz